Ontwikkelaar Shift Up kijkt naar diverse nieuwe mogelijkheden van Stellar Blade, waaronder PC-port en eventueel vervolg

Vorige maand verscheen de PlayStation-exclusive Stellar Blade, wat tevens de eerste console game van de Koreaanse ontwikkelaar Shift Up is. Tijdens de Korea Composite Stock Price Index, heeft Shift Up gesproken over andere projecten.

Naast Stellar Blade is Shift Up bezig met de ontwikkeling van project Witches. Dit project is nog in een vroege ontwikkelfase, maar Shift Up noemt een een “next-generation mega subculture” dat giganten als Genshin Impact, en Honkai Star Rail moet overtreffen wat betreft kwaliteit, graphics en gameplay. Aangezien Shift Up deze titels noemt, is het aannemelijk dat Project Witches een Gacha-game gaat worden. Het plan is om Project Witches in 2027 of later uit te brengen voor de consoles, PC en mobile.

Tevens overweegt Shift Up een PC port van Stellar Blade, en zal de game meer updates krijgen waaronder nieuwe downloadable content. Ook ziet Shift Up veel kansen met Stellar Blade als een unieke IP die kan uitgroeien tot een volgende God of War of een Final Fantasy. Er zijn nog genoeg verhalen die verteld kunnen worden en zodoende wordt een vervolg overwogen.

“Beyond Stellar Blade, we are developing a new [intellectual property]-based game, Project Witches, for release in 2027 or later, and are considering a PC version of Stellar Blade and a sequel. “We believe that our ability to develop new [intellectual properties] that can be successful without relying on existing [intellectual properties] will enable us to grow sustainably compared to other game companies that are locked into existing [intellectual properties].”

“For Stellar Blade, we have plans to introduce new gameplay elements, including downloadable content releases, a PC version, and new [intellectual property] collaborations. Meanwhile, the company’s global one-build approach allows for simultaneous global updates to ensure a consistent game experience for users and rapid deployment of content at a low cost.

“AAA console titles such as God of War and Final Fantasy have shown tremendous potential, selling over [66 million copies and 185 million] respectively. There are many precedents for AAA titles to evolve into [intellectual property] franchises by extending their lifespan through a series of high-quality sequels and maintaining a long-term monetization base. As a result, we are exploring the possibility of a PC version of Stellar Blade and a sequel.”

NL / EN
0
Geef je mening over dit onderwerp en laat een reactie achter!x