Metal Gear Solid Delta: Snake Eater krijgt gameplay aanpassingen om de remake moderner te maken, zonder dat dat ten koste gaat van het origineel

Zoals je misschien al weet komt Metal Gear Solid Delta: Snake Eater eraan, en dit wordt een remake van Metal Gear Solid 3: Snake Eater welke op 17 november 2004 verscheen op de PlayStation 2. Inmiddels is de game alweer bijna twintig jaar oud, maar Konami geeft aan dat het de bedoeling is dat deze ouderdom niet merkbaar is in de remake.

In een interview met GamesRadar heeft producer Noriaki Okamura aangegeven dat Metal gear Solid Delta: Snake Eater dezelfde ervaring moet brengen als het origineel. Okamura wil zegt daarbij wel dat de game niet oud aan zal voelen. Er zullen dus wat aanpassingen zijn in de gameplay om de remake moderner te maken, zonder dat dat ten koste gaat van het verhaal en de sfeer van het origineel.

“Our whole goal when we’re making this remake is to make sure that it still feels like the game that you played 20 years ago, but without making it feel like an old game.”

“We didn’t want to make any unnecessary changes that would take people out of that experience. But at the same time, we need to make sure that when people play the game, it doesn’t feel old, like they’re playing an old game. [We’re] making sure that when you play this game, that it’s still on par with some of the more modern games in terms of controls and without taking you out of the experience.”

NL / EN
0
Geef je mening over dit onderwerp en laat een reactie achter!x