Trailers komen er in verschillende vormen en maten van kort en bondige reclame-achtige boodschappen tot bijna volledige videoclips. In de game-industrie is het gebruikelijk dat een game een of meerdere trailers heeft om de game nog wat extra aandacht te geven. Hideo Kojima zou Kojima niet zijn als hij dit echter anders aanpakt.
Normaal gesproken zijn trailers vooral geschikt voor verkoop van een game (of film of iets dergelijks), maar Kojima heeft een eigen trailer voor zijn gamestudio. Sinds eind vorig jaar heeft Kojima zijn eigen nieuwe gamestudio met aan mascotte/logo dat een soort kruising is tussen een ridder en een man in een astronautenpak. Deze mascotte speelt de hoofdrol in de trailer van de Kojima productions. In de trailer zien we de mascotte vanuit de zee op de maan neerstrijken, terwijl we op de achtergrond een VR-walvis zien gaan. Tot slot plant de mascotte een vlag met de logo van de studio.
De trailer zal gebruikt worden bij het opstarten van de games en kunnen we daardoor vaker gaan zien. Mogelijk wordt Death Stranding de eerste gelegenheid hiervoor. Een game die werd onthuld op de E3 en waarvan eigenlijk nog weinig bekend is, behalve dat Kojima heeft gezegd dat het zijn beste game tot op heden zou worden.