De ontwikkelaars van Diablo IV hebben duivelse details prijsgegeven in een onlangs verschenen livestream.
Game director Joe Shely, hoofdsysteemontwerper Meng Song en hoofdwereldontwerper Art Peshkov zijn samengekomen voor een exclusieve livestream om alles over de beta te bespreken. Het Early Access-weekend loopt van 17-19 maart, en het open beta-weekend van 24-26 maart.
DEVELOPER LIVESTREAM SAMENVATTING
- Nieuwe open beta pc-specificaties werden aangekondigd, samen met de beestachtige Beta Wolf Pack-beloning. Pas je personages aan met woeste en wilde Beta Wolf Pack Cosmetic Item en -titels om te pronken met je deelname aan de open beta en Early Access-weekenden. Bereid je ook voor op de aanval van hellfiends met een vroege downloadoptie voor de lancering van Diablo IV!
- Tijdens het Early Access-weekend zullen alleen de Rogue, Sorcerer en Barbarian class beschikbaar zijn, terwijl de Necromancer en Druid class worden toegevoegd voor het open beta weekend. Spelers kunnen in deze periode tot tien personages creëren, waardoor ze ruimschoots de kans krijgen om meerdere heldenstijlen en paden uit te proberen.
- Het in-game Armor-systeem werd uitgebreid getoond, waarbij de oorsprong, de details en de doelen van de functie werden uitgelegd.
- Een reusachtige wereldbaas zal beschikbaar zijn voor spelers om zichzelf uit te dagen en beloningen te oogsten.
- Speel solo of met vrienden – neem een tweede speler mee om demonen af te slachten met de couch co-op-optie.
- Strongholds, overwonnen door het kwaad, kunnen worden veroverd voor een permanente verandering ten goede in de wereld. Ze kunnen veranderen in steden, nieuwe waypoints bieden of een lokale hotspot voor evenementen worden.
- Alle vooruitgang die tijdens het Early Access-weekend is geboekt, wordt meegenomen naar het open beta-weekend. Alle personages worden verwijderd zodra de beta eindigt.
- En tot slot komt er op 24 maart een Community Play Livestream.
Diablo IV zal op 2 juni verschijnen voor PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X | S en PC.